Stolpejaktens fotokonkurranse 2023

Stolpejakten 2023 er snart over – vi håper du har hatt flere fine turer på jakt etter stolper rundt om i kommunen vår! Nå ønsker vi alle som har deltatt velkommen til fotokonkurranse fra Stolpejakten i Namsos kommune i 2023.

Send inn ditt turbilde fra Stolpejakten i Namsos kommune til vår uhøytidelige fotokonkurranse.

Vi ønsker oss fine turbilder fra Stolpejakten. Du trenger ikke å ha med en stolpe på bildet ditt, men det må være tatt på stolpejakt. Og det er flott om det er stolpejegere med på bildet. Til og med dyr på tur er velkomne:-)

Vinneren får ei hyttehelg

Vinnerbildet velges av en jury fra Namsos kommune og vinneren får ei helg på Bjørfarvasstu på Namdalseid gitt av iNatur.

Her kan du lese mer om Bjørfarvasstu.

Vinnerbildet vil bli presentert offentlig av Namsos kommune og også benyttet senere.

Du kan sende inn opp til fem bilder. Frist for innsendelse er 9. oktober.

Skjema for innsending av bilder til Stolpejaktens fotokonkurranse 2023

Gudrun Flatebø