Ganesvegen stengt 16. november

Ganesvegen i Vemundvik stenges torsdag 16. november klokken 08.00 for utskifting av stikkrenne.

Vegen åpnes for gjennomkjøring fra klokken 15.00 til 16.00 om ikke arbeidet er ferdig før. Om nødvending stenges vegen på nytt fra klokken 16.00 og til alt er ferdig samme kveld.

Nødetater slippes forbi arbeidsstedet ved akutte behov. Disse bes kontakte stedsansvarlig på telefon 90 02 74 23 hurtigst mulig ved utrykning.

Namsos kommune sender ut ny informasjon på sms til berørte beboere når vegen igjen er åpen for fri ferdsel.

Arbeidsstedet/stengingen er markert på kartet med rød sirkel. Vi ber om at ingen parkerer biler langs vegen mellom arbeidsstedet og krysset til fylkesvegen da dette vil hindre adkomst for tyngre kjøretøy.

Namsos kommune beklager problemene stegningen kan medføre, men utskifting av stikkrenne er nødvendig da eksisterende er ødelagt.

Kartutsnitt - Klikk for stort bildeVeiarbeid på Ganes. Namsos kommune

Ståle Ruud