Er du nytilflytta og mellom 18–35 år? Gratis arrangement og billetter - Namsosmartnan 2023

Vi ønsker å legge til rette for at alle som kommer flyttende til Namsos kommune skal få en så god start som mulig. Derfor arrangerer Namsosmartan og kommunen en kveld som er tilrettelagt for å ta godt imot nytilflyttede innbyggere.

Gratis arrangement og billetter  - Namsosmartnan 2023

Til alle tilflyttere i 2022/2023 mellom 18 og 35 år

• Vi har rigget et forspill – KIKKSTARTER på Barrique Vinbar 19. august kl. 18.00. Arrangementet er gratis.
  • Du får i tillegg GRATIS billett til Martnasfæsten, som begynner kl. 21.00 på Festplassen samme dag.

Hva trenger vi fra deg?

Fyll inn dette skjemaet innen mandag 7. august.

Ønsker du å ta med deg en som har bodd her lenger, har vi også et begrenset antall fribilletter.

Lurer du på hva Namsosmartnan er?

Namsosmartnan ønsker å gi gode tilbud og opplevelser for alle. Helt siden 1965 har martnan vært arrangert. Festplassen ligger midt i hjertet av Namsos by, og har alltid vært og vil forbli sentrum for Namsosmartnan. Som ringer i vann vil gode tilbud og aktiviteter spres utover hele bybildet og utover i Namsos kommune.

På programmet i år har vi blant annet et gratis show med PAW Patrol, som mange barn har et forhold til, uavhengig av etnisitet og bakgrunn.

Namsosmartnan - nettside med mer info og program

Lag og foreninger med egne boder på Namsosmartnan

I Namsos kommune er det et stort og variert utvalg av fritidstilbud. Under Namsosmartnan vil lag og foreninger være synlig på martnasområdet rundt Festplassen med stands, informasjon om sine tilbud og konkurranser.

Bli kjent med aktivitetskalenderen - opplevnamsos.no (Friskus)

"" - Klikk for stort bilde