Takk for innsatsen for årets TV-aksjon!

Tusen takk til alle som har bidratt i forbindelse med årets TV-aksjon ”Sammen for små helter” i regi av Barnekreftforeningen.

Takk til bøssebærere, takk til alle som har gitt bidrag, takk til næringslivet, skoler, barnehager, lag og foreninger og enkeltpersoner som på hver sin måte har stilt opp og bidratt.

Takk til alle for en kjempeflott innsats, som ga et rekordresultat for Namsos kommune, med hele 1.236.896,- kroner i innsamlet beløp (talt opp klokka 23:00 på aksjonsdagen).

Hilsen varaordfører Steinar Lyngstad,
på vegne av kommunekomiteen i Namsos kommune for TV-aksjon 2024 – “Sammen for små helter”

Kvinne og mann med bøsse fra TV-aksjonen, står utendørs og smiler i kameraet. - Klikk for stort bildeOrdfører Amund Lein og Silje Merete Sjue var to av mange bøssebærere under årets TV-aksjon. Privat