Vil du være med å påvirke?

Vi vil gjerne høre din mening i utvikling av kommunen, både byen Namsos og de flotte grendene rundt i kommunen.

Namsos kommune ønsker å utvikle enda bedre lokalsamfunn, både i og rundt byen vår, og i de mange flotte grendene i kommunen. Vi vil gjerne høre hva du synes, hva du tenker om ditt lokalmiljø, og vi vil gjerne høre hvordan vi kan bli en enda bedre kommune og bo og leve i.

Du kan være med å påvirke på flere måter.

Kom gjerne på besøk på våre innbyggertorg og innbyggerpunkt og legg igjen din mening om stort og smått. Du kan også sende oss en melding her i planportalen, som vil ta imot meldinger fra deg om ting du er opptatt av, eller ta imot innspill til pågående kommunale planer som legges ut på høring her.

Våre planprosesser skal være preget av innbygger-involvering. Her i planportalen legger vi fortløpende ut informasjon om når, hvordan, hvor og hva det er vi vil ha din mening om.

Sammen skaper vi bedre lokalmiljø!