Velkommen til planportalen

Namsos kommune lanserer ny planportal.

Nå lanserer Namsos kommune vår nye planportal! Her vil du finne informasjon om planer som er under arbeid, du kan avgi høringssvar på planer som er ute på høring, og du finner informasjon om hvordan du som innbygger kan medvirke i planprosesser og ellers.

Vi lager også "Namsos i tall", hvor du vil finne oppdaterte fakta om Namsos - befolkningsutvikling, helsetilstand, arbeid og sysselsetting med mer. Denne statistikkbanken vil danne grunnlag for planarbeidet i Namsos kommune, og grunnlag for rapportering til kommunestyret om "ståa".

Vi håper du vil like planportalen og at du finner den oversiktlig og grei å bruke. Har du kommentarer, innspill, forbedringsforslag? Ta kontakt med webredaksjonen - e-post finner du nederst på denne siden.