Namdal næringsforening og Namsos kommune

Namdal næringsforening samarbeider med Namsos kommune og bidrar blant annet med arrangementer i kommunen og fagråd for ulike bransjer.

Namdal Næringsforening AS er en interesseorganisasjon for næringslivet i Namsos kommune og resten av Namdalen. Foreningen skal bidra til at Namdalen er attraktiv for både å starte og utvikle næringsvirksomhet. Namdal Næringsforening ønsker å samle næringslivet, være en pådriver i regional næringspolitikk og en attraktiv møteplass for næringslivet.

En aktiv og engasjert næringsforening er en viktig samarbeidspartner for Namsos kommune.

Namdal næringsforening og Namsos kommune har inngått en samarbeidsavtale for 2022-2023.

Hovedformål:

• økt samhandling mellom kommune og næringsliv
  • kunnskap om behov
  • utvikling av Namsos som næringsvennlig kommune

Aktuelle samarbeidstiltak:

• arenaer og møteplasser for samhandling
  • bedret rekruttering
  • kompetanseheving
  • omdømmebygging

Næringsforeninga og kommunen skal som en del av samarbeidsavtalen ha flere faste årlige møtepunkter.

Namdal næringsforening