Portal for alle lag og foreninger i Namsos kommune

Opplevnamsos/Friskus er en digital møteplass for aktivitet og frivillighet.

• Opplevnamsos/Friskus er en digital aktivitetskalender som samler kommunens lavterskeltilbud og tilbud fra lag og foreninger – på en plass.
  • Vi har fritidskonto som gir barn og unge mellom 6 og 18 år i familier med utfordrende økonomi støtte til å delta i organiserte fritidsaktiviteter.
  • Vi har gratisbilletter inne på fritidskontoen.

Hva er Opplevnamsos/Friskus?

Opplevnamsos/Friskus er en digital aktivitetskalender som samler kommunens lavterskeltilbud og frivillige tilbud – på en plass. Målet er at Opplevnamsos/Friskus skal gjøre det enkelt for deg som innbygger å finne ut hva som skjer i kommunen. I Opplevnamsos/Friskus kan du filtrere søk basert på dine interesser og dermed finne aktiviteter som passer akkurat deg.

Opplevnamsos/Friskus kan dessuten benyttes av lag, foreninger og kommunale virksomheter til å synliggjøre aktiviteter og til å rekruttere frivillige. Portalen er gratis og kan brukes av alle lag og foreninger som driver med ikke-kommersielle aktiviteter.

Opplevnamsos/Friskus kan også brukes for å rekruttere frivillige og for deg som ønsker å være frivillig, men ikke vet helt hva slags tilbud som finnes.

Hjemmesiden Opplevnamsos/friskus

Trenger du hjelp?

Vi vil bistå lag og foreninger med bruk av Friskus. Vi kan blant annet hjelpe deg med å opprette bruker, bli arrangør, opprette aktiviteter med mer.

Ta kontakt med sentralbordet hvis du trenger hjelp med Friskus.

Sentralbordet

Åpningstider hverdager: kl. 08.00-15.30