Takk til våre jubilanter!

Som takk for sin mangeårige innsats ble 20 jubilanter denne uka hedret av ordfører Arnhild Holstad og kommunedirektør Jostein Grimstad.

– Det er ekstra fint å endelig få anledning til å gjøre stas på akkurat «dette kullet» med ansatte med både 30 og 40 års tjenestetid. Markeringen har nemlig blitt utsatt helt fra i fjor som følge av pandemien. Et langt yrkesliv i kommunal sektor betyr å ha arbeidet med noe som har betydning for hver enkelt innbygger, og for samfunnet som en kommune betjener. Det er å være en del av grunnmuren i det norske velferdssamfunnet, sier kommunedirektør Jostein Grimstad.

Etter jubileumsmiddag ble jubilantene overrakt hvert sitt bilde laget av Namsoskunstneren Arnold Dahlslett.

Gruppebilde med jubilanter sammen med ordfører og kommunedirektør. - Klikk for stort bildeNamsos kommune takker ansatte som i 2020 hadde jobbet hele 30 og 40 år for kommunen. Jubilantene ble invitert på middag og fikk i tillegg et kunstverk av Arnold Dahlslett. Bak (f.v): ordfører Arnhild Holstad, Sylvi Leirbekk, Mette Kristin Lindseth, Anne Johanne Lajord, Evelyn Engesdal, Randi Aakervik Aakvik, Åse Hågensen, Trude Kristin Moe, Kari Kristin Mortensen, kommunedirektør Jostein Grimstad. Foran (f.v): Marianne Lervik, Ann Jorid Resell, Sissel Anita Hole Aakervik, Tove Aagård Fossland, Betty Saugestad og Hilde Mørk. Elin Selnes, Kari Helsingen, Laila Elverum og Laila Lund var ikke tilstede da bildet ble tatt.

40 års jubilanter

• Laila Elverum
  • Tove Aagård Fossland
  • Laila Lund

Markeringen skulle egentlig vært holdt i 2020, men ble utsatt på grunn av koronapandemien.