Nye åpningstider for publikum på avdeling for Plan, bygg og areal

Vi nærmer oss nå høytid for søknader på Plan, bygg og areal, hvor særlig trykket på byggesak er høyt.

Begrenset åpningstid fra 22. mai

For å sikre at vi opprettholder saksbehandlingstiden på byggesaker, innfører vi  fra og med 22. mai 2023 begrensede åpningstider på kontorene våre i Carl Gulbransons gate 7.

Drop-in

Det betyr at kontorene våre kun vil være åpne for drop in-besøk tirsdag og torsdag mellom kl. 10.00-14.00.

Ta kontakt med oss for å avtale et møte

Hvis du ønsker et møte med oss på andre tidspunkt, så kan du bestille en time. Ring telefon 74 21 71 00 og be om å få snakke med en byggesaksbehandler.

• Vi kan da avtale møter enten på Teams eller fysisk på kontoret.
  • Slike møter kan gjennomføres uavhengig av åpningstidene på tirsdag og torsdag.

Informasjon og skjema finner du på kommunens hjemmeside

Vi oppfordrer deg til å bruke kommunens hjemmesider for veiledning og søknadsskjemaer. Her finner du alt du trenger å vite om hvordan man søker om forskjellige tiltak og hvordan du sender søknader elektronisk til oss.

Skal du bygge rive eller endre? - infosider

Med vennlig hilsen oss
på Plan, bygg og areal